A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Білилівський ліцей Ружинської селищної ради Житомирської області
Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів
М.Пирогов

Корисні посилання

Дата: 01.01.2022 23:34
Кількість переглядів: 126

Нормативно-правова база

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-%D0%BF#Text

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 року № 88 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/88-2017-%D0%BF#Text

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 року № 765 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами"

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/765-2021-%D0%BF#Text
 

4. Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovogo-pereliku-specialnih-zasobiv-korekciyi-psihofizichnogo-rozvitku-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-yaki-navchayutsya-v-inklyuzivnih-ta-specialnih-klasah-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti

5. Лист МОН від 30.08.2021 № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022 навчальному році»

https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-navchannya-osib-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20212022-navchalnomu-roci

Науково-методичні посібники

1.   Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: створення, реалізація, моніторинг: навчально-методичний посібник:

https://drive.google.com/file/d/1Mtn5DZAVeyEwnaNHXjzp-CMbJyjbwL6C/view

2.    Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник: https://drive.google.com/file/d/1SbVmanNqvsX0lWujp8fdCbS3p_OLlxg4/view

3.    Порадник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: https://drive.google.com/file/d/1kCGQSEGfmjMYfcAWvOGJ6Y0W5O55Ivki/view

Методичні рекомендації

1.   Технології навчання в інклюзивному освітньому просторі https://drive.google.com/file/d/19IX5RjvgJ2bGU8d9iLDCtcmXXnjs74ki/view

2.   Адаптація та модифікація навчальних програм: що це та як це здійснити вчителю у ЗЗСО? https://drive.google.com/file/d/15llDODZXZbYK9zcVQ7bAzHlfyklWCYlY/view

3.   Ресурсна кімната. Що це та як облаштувати?

https://drive.google.com/file/d/1PZrG8dDPPKELpGE9Z1B5Dv1JGycocciT/view

4.    Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти   https://drive.google.com/file/d/1rS3JoKJug4hpajSGL80WWCIVfGGm7AAu/view

5.   Взаємодія ІРЦ з командою психолого-педагогічного супроводу навчального закладу щодо організації освітнього процесу https://drive.google.com/file/d/1-tAyzH0PufsT6LnFdlrK25tRyfnPewUI/view

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора